2010-05-29
 12:12:57

Nervös..

Jag e skit nervös och alldeles uppspelt, eftesom vi ska på bröllop idag.
Äntligen har våra önskningar som små blivit sanning (iallafall mina) Faster ska gifta sig och är gravid.
Kommer säkert bli skit fint! Ska vara där vid halv 3, vet inte hur jag ska ha håret ännu, vet inte hur jag ska måla naglarna, vet fan inget känns de som. Tankarna bara snurrar i huvudet och jag vet inte vart jag ska börja redigt.

Nu har jag precis tvättat håret, så ska torka de och måla naglarna, efter det är de bara håret, sminket och kläderna kvar -.- GAAAH!
Paniken börjar komma nu lite smått. Stressen e redan här...
Ska tömma ett minneskort också.. :O Så man kan ta massa bilder! ^^
Sålt min andra telefon också (Y) min blommiga w595 för de som e intresserade :P

Saknar min baby massor! :( Me love ya! 


Ciao :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: