2010-05-12
 20:02:49

Onsdag,

Ledig idag då! Tog en promenad med mami till Högdalen och gick runt lite.
Sen hem och åka vidare till Huddinge för att gå till banken och H&M, Köpte en klänning som jag ska ha på mig på lördag och en hårfärg ( skulle bli typ mörk mörk brunt, snudd på svart)
Men när jag kommit hem och färgat håret så vart de typ samma färg som jag hade :O (MISSNÖJD SOM FAN, mitt hårfärg ja hade innan + typ orange utväxt -.-')
Packa ihop saker och bli hämtad av älsklings lillebror och mamma. Till coop för att köpa en ordentlig hårfärg och lite godsaker (somvanligt^^)
Hem till älskling och mysa lite sen färga håret, känns fortfarande som att jag har de brunt fast det är svart :S
lol -.-' Vill bara klippa de lite nu (A) inte mycket, bara klippa luggen lite och fixa de lite, eftersom enligt mig hänger det bara, e så livlöst typ :P Men men får väl se om jag fixar det idag eller senare.

Har sjukt jävla ont i huvudet, migrän + hunger typ :/ ska snart åka till pizzerian med Alex och Krille och köpa pizza så vi får i oss maaaat!!

Ciao :* <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: