2010-05-05
 10:34:18

Onsdag,

Sitter i skolan nu på min andra lektion svenska ( som jag för övrigt inte behöver gå på, men jag pallar inte sitta i skolan med en håltimme lång som fan och inte göra ett skit )
Suttit och lyssnat igenom min musik på religionslektionen vi hade innan, haha vet inte ens varför men varför inte liksom xD Kom fram till att jag har JÄVLIGT blandad musiksmak hahaha.

<-- MÅSTE KOLLAS PÅ! Hon e fan grymm :O
Vill också kunna sjunga så bra :/ bubuhuuuu XD

Efter detta e det lunch och sen engelska sen slutar man (Y) vettefan vad som händer då, men det märker vi väl.
Om jag drar hem så lär jag fixa på mitt rum, det ser verkligen ut som om man släppt en bomb där elelr något xD hehe. (A)

Aja, nu ska jag lyssna vidare på den där grymma bruden och bli ännu hungrigare till lunchen!

Ps DET STINKER TÖJNING OCH SPAGETTI HÄR :S !?

Älskling du e mitt allt glöm inte det! Älskar dig av hela mitt hjärta Alexander.<3

Ciao :* <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: