2010-05-16
 15:07:55

Söndag,

Igår va jag, mamma, bror min och älskling på dop. "lilla" Sofia som skulle döpas :)
 mamma vart vald som gudmor :)
Sen iväg för att sika osv, gick och va "mamma för en dag" som min pojkvän sa. Fyfan vilken träningsvärk jag har i armarna idag xD

Sitter och lyssnar på lite musik atm och väntar på att min kära pojke ska komma hit!

Måste bara få säga att detta tycker jag e så jukt pinsamt gjort, sänder ut dubbla budskap hela tiden?
Och vadå "det är bara en karaktär" ? haha vad tänker hon med? :S

http://nyheter24.se/bella-tyra-show/388231-veckans-gast-kissie  <-- Klicka på länken för att se.
 
(snodde bilden av isabelle strömberg)

Btw, funderar på att klippa lugg igen och lite i håret, ska jag eller inte? :P

Nej nu ska jag ladda ner lite mer musik och spela klart på facebook så jag kan var social mot min pojke när han kommer! xD

Ciao :* <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: