2010-05-23
 23:11:18

SÖNDAG,

Nu e de så att jag sitter och får världens jävla panik och aggresions attack, varför?
JO, för att jag spelat WoW och nu kan man inte logga in på accountet för att man måsta "ladda på" de med pengar :S ?
GAAH, det är inte meningen att jag ska kunna spela WoW. FAN VA LACK JAG BLIR!
Jag som sa till mig själv att aldrig spela efter första gången för ett år sen, när jag dinga till 4 och dog och visste inte hur jag skulle göra xD
Nu dinga ja till 7 och e inte långt ifrån att dinga till 8 -.-' haha inte mycket jag vet, men ändå!!!!
(för dom som inte fattar dinga till 7 = klarat att levla till 7)
Finns inge kul att göra, inte ens bloggen e kul längre (wuut? haha)
Får panik när de inte funkar som jag vill, blir så arg!
Träningsvärk i benen och top gear på tv. Fan jag vill ha sällskap! -.-
Manuel vill att jag ska slå honom :S Han e störd! ^^

JAG E ARG, och ledsen! :( Inte ens spelen på facebook gör mig nöjd -.-'
Vill gråta bubuhuuu, jag visste att jag inte skulle spelat..

Imorn e de skola igen, en lektion (Y)

Helgen i korthet; spenderades hos älskling, bränt mig när jag skulle laga mat, sol och stuttsmatta! :D

MIG <3 DIG ALEXANDER! Du e min prins, mitt allt. Jag älskar dig bara mer och mer för var sekund som går. Även fast jag kan vara jätte tjurig och blir lätt på dåligt humör osv så ska du veta att med dig e jag lycklig!

Ciao :*<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: