2010-05-30
 19:08:08

Söndag,

Igår va jag som sagt på bröllop eftersom min faster skulle gifta sig med sin Micke :)
Dom va skit fina och hörde flera snyftningar i kyrkan. Synd bara att farmor och farfar inte kunda sitta där på bänken med oss och se hur lycklig Anna va, hur hon verkligen lyste! Men eftersom vi va i kyrkan där både farmor och farfar e begravda så va dom ändå där bland oss. Farmor hade varit så lycklig och lättad. Hon va alltid så rädd över att Anna inte skulle få några barn och inte gifta sig. Men där stod hon och skulle gifta sig med sin kulmage :)
Tänkte ladda upp några bilder från igår, så här kommer ne liten "bildbomb" XD

Jag och pappa utanför kyrkan.


Ris regn på brudparet, kolla magen!!!!


En lycklilg prinsessa!


Syssling Cilea och jag xD


Bilden på kusin och mig får avsluta "bildbomben"

Idag vaknade jag och va väldigt rädd för att få en liten baksmälla eller något, men som tur va så fick jag inte de XD haha
Drog med mig lillebror till kusin för att hämta alla mina saker som jag hade där. Mysigt :)
Det är morsdag idag också, har lite små ångest eftersom jag inte köpt något :(
Får köpa något litet till henne imorn.
Skojjade lite med henne när jag såg att hon satt i soffan och åt min glass och sa
A- " sitter du och äter upp min glass nu?"
M- "den JAG har betalat för ja"
A- "Jag betalade faktiskt den själv"
M- "NEJ DU BETALADE BARA DIN B-J GLASS!"
A- "haha nej, jag betalade båda själv" (vänder blicken)
M- "Ja okej, jag äter lite av DIN glass ja men inte allt"

De jag vill komma fram med det är att de inte går att skämta med min mamma utan att hon ska bli skit arg och skrika på en :/ -.-
LOOOOL
Men men, nu ska jag ta och hämta lite B-J och försöka äta upp den xD haha

Saknar min älskling som fan! :'(

Ciao :*


jennifer

kul att jag skelar på sista bilden, annars hade den varit så jävla fin på oss :* ska sova nu inför i morgon, pussen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: