2010-05-11
 13:22:18

Tisdag

Börja som sagt 12.50 idag och slutar 17.05 -.-

Prov nu på första lektionen sen idrott sen samma ämne igen som jag har nu (affärskommunikation)
Sitter och väntar på att Fanny och Jasso ska bli klara + spelar lite på facebook :$ ehehe

Som jag skrev igår så va det någon som tog mitt namn som jag hade på bilddagboken, och la ut bilder på mig och låtsades vara jag, fegt enligt mig själv!
Men men, anmälde och nu har jag mitt namn tillbaka och ingen ska få det igen!
DET FINNS BARA EN GETJUCK OCH DET ÄR JAG!

Men men, det är smällar man får ta när man tar bort sitt alias/account tyvärr.

Jag älskar dig min Alexander! Du och jag igenom allt!<3

Eventuellt drar jag till Huddinge efter skolan och kollar lite priser och skit för körkort, så man kan få börja plugga till de och få min lilla pärla och kortet! ;D

Ciao :* <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: