2010-05-04
 19:08:29

Tisdag,

Börja 12.50 idag, ruskigt najs!
Vaknade dessutom bredvid min baby! UNDERBART!

Slutade vid typ 3 eller när det nu va xD efter att ha haft två lektioner. Dvs data lektion första och sen idrott som jag Thes och Asp skulle gå till coop i stuvsta och kolla om något havregryn typ :S
Lol ringde ist och fick veta att de kostar 14.90 så nu vet alla de! XD

Sen har jag rensat min garderob och haft as tråkigt.
Letade efter filmen blades of glory igår, letade i typ alla fodral som fanns. Visade sig att den låg i ett cd fodral på min tv -.-' hahaha fan va arg jag blev, det va typ enda stället jag inte kollade på :(
Aja hittat den nu iaf så ska se den ikväll hade jag tänkt :$

Ne nu ska jag ladda ner lite mer musik till min kära lilla ipod och sen lägga mig typ. E lite små seg faktiskt.

Jag älskar min Alexander Franklin Jr ^^ <3

Ciao :* <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: