2010-05-27
 20:08:33

torsdag den tjugosjunde maj tvåtusentio

Idag har jag och min Über underbara pojkvän varit tillsammans i 3 fantastiska månader. Har nog aldrig varit såhär lycklig.
Spenderat halva dagen med min pojke och andra halvan med min söta kusin!
Åkte med kusin in till stan och sprang runt lite, träffade Johnnyboy, Addham, Elias och Zack. (vart lite små chockad över att se speciellt Zack haha)
Köpte lite saker, fan borde ha shopping förbud nu.. :O Borde inte göra av med mer pengar nu!
Imorn blir det stan igen med kusin eftersom vi skulle hitta en klänning eller en kjol till henne som hon kan ha på lördag, själv vet jag inte vad för klänning jag ska ha :O BESLUTSÅNGEST typ.. :/ har typ 13 klänningar att välja på xD haha, och jag som typ ALDRIG använder klänning? :S
Vet inte hur jag ska ha håret, vad jag ska ha för skor, smink eller något! GAAAH
Men men, det är en dag imorn kvar också! :)

Nej nu ska jag fortsätta med att göra ingenting förutom att sakna min älskling massor! 

Ciao :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: