2010-10-19
 17:09:01

Tisdag part 2,

Kom hem vid ca halv 3 efter att ha mött Alex i Huddinge och sen dragit till Haninge Centrum och pratat med min nya praktik. Värma på rester sen igår (inte så värst gott!) och sen vänta på att mamma skulle komma hem.

Har hittat skor som jag verkligen VILL köpa men som inte är några direkt vinter skor som jag faktiskt måste köpa :(
Dom är typ inte min stil direkt men jag verkligen älskar dom, men vi får väl se om de e menat att jag ska ha dom eller inte.

Ska nog dra och handla med mamma snart, så kanske hinner med en part 3, vem vet ;D hahaha

Saknar dig mer och mer för varje dag som jag e utan dig<3
Du e min livskraft, mitt ljus i mörkret. Jag älskar dig! <3




Din man!

Du ska ha dom med banden älskling!! Dom var fina också! <3 Saknar dig mest baby


david

jaa älskar kommentarer :D <3 v



PUBLICERAT: 2010-10-19, 22:53:30 | URL: http://sollen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: