2010-09-20
 21:01:42

måndag...

Så jävla dålig dag :(
Åkte från min älskade pojke imorse till praktiken som ja e tvingad till att dra till, trots att jag inte redigt är frisk.
Har varit på bättringsvägen nu ett tag men har ändå inte blivit helt frisk eller helt okej för den delen heller. Känner mig så hängig och trött hela jävla tiden :(
Så tvingades som sagt till praktiken imorse och trots att jag köpte en långärmad tröja så frös jag arslet av mig. Varit en isbit hela dagen eftersom det är så jävla kallt i butiken. Och inte får man ha tjocktröja på sig heller. Så näsan började rinna som fan igen och halsen krånglar igen. Så va fokuserad på att försöka hålla mig varm istället för att hålla koll på saker runt omkring mig, så när en kund kom fram och frågade om hjälp blev jag skit rädd!
Så fick åka hem tidigare, och har frysit som fan hemma också trots att jag satt i de varmaste/kvavaste rummet i lägenheten. Så kokade mig själv i ett as varmt bad med musik och läste lite ur min bok som jag fortfarande inte läst ut -.- haha måste fan ta och läsa ut den nu så jag kan börja på en ny :D
Har ont i hela kroppen och är seg som jag vet inte vad. Tankar den andra och tredje spy kids filmen så ska nog se någon av dom ikväll innan jag sover. Har faktiskt tänkt på en sak, filmer är så jävla mycket roligare om man tittar på dom när man är trött/innan man ska sova, just för att man oftast är så jävla övertrött så allt blir så jävla mycket roligare :'D haha. Är hungrig som fan! Kanske sak ta en till skål med nesquiq och ta mitt penicillin och mitt p-piller som jag glömt ta (ops :$)
Btw, SNART LEVLAR JAG PÅ MARKET STREET! Wihihihihihi :D
<-- (längtar tillbaka till min fri stad<3)
CIAO :* <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: