2011-01-16
 09:25:23

Everybody take it off

Sorry för jätte dålig uppdatering, FY SKÄMMS!

Igår blev det stan med Anielica, sprang runt lite och hade de mysigt. 

Idag är Alex iväg och jobbar halvdag så jag städar o fixar lite på hans rum medans ja väntar på att tiden ska gå, eftersom vi ska till min faster idag som jag inte varit hos ännu och hälsat på min lilla kusin Elvira som föddes fredag den 13 och har inte träffat henne alls, så hon är liksom ett par månader gammal. skämms på de också 
Så kommer väl åka iväg innan Alex eftersom han möjligtvis får skjuts till älvsjö, vilket jag inte får (?) vet inte redigt hur de blir ännu. 

Elvira kanelbulle som min pappa skrev när han skicka denna bild. HUR SÖT SOM HELST E HON!

Ska väl ta o börja fixa mig lite så jag har de klart iaf så ja slipper stressa med de sen ^^




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: